Thursday 22 November 2012

Kentut

Assalamualaikum pembuka bicara..

Tak tau pasaipa hari ni aku asyik terdengar, terbaca, tersebut, n tertulis pasal KENTUT aja. Sampai terkentut aku dibuatnya. Tapi orait jugak, sbb kentut neh dah kasi idea kat aku untuk buat entri ni. Selamat membaca....jangan terkentut sudah!!



Enjoy!!!

Ali pi klinik untuk buat pemeriksaan kesihatan.









Seminggu kemudian...





THE END


Loh hidung n telinga sumbat rupanya!!! Buang masa aja ampa baca. Hehe.
Lebih baik p tengok Lagenda Budak Setan 2 kat panggung. Bila ek nak tayang?? Nak tau KLIK SINI


**babai**



sudah baca?? komen sket leh?? tengs

12 comments:

Unknown said...

hahahaa.. kelakar betull. kesian ada masalh hidung dan telinga rupanya..

Alhamdulilah, kita dikurniakan deria yg sempurna..

Nurul Farhana said...

Hahaha, serius lawak :)

Unknown said...

Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 195 .

Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

From: Fariz Reza [Dot] Com

P.A. said...

hahahaha doktor ni pun tahaannnnn ja kan...hahaha~

Nur Nainis said...

hahaha..kesian.

Nasitah Mada said...

HAHAHAH .. Kentut punya pasal.

Mia Liana said...

hahahah lawaknya..

Anonymous said...

Hahahahaa.. lawak lah,, :D

shana said...

hai, saya da dgr crita ni dri lec sy..ttg soalan awak kat shoutbox saya...jawapannya..jeng jeng jeng...heheh ya saya study kat usm induk..^^!

Antara said...

HAHAHAHA!!! nicely doodled! ^^

Syazana Zainn said...

comel kartun awak buat ni

:)

Syafiqah Othman said...

hhahah . lawak laa. ingt nya laki tu sakit apa. hahah. tak tepikir pulak dia ada maslah pndgan n masalh deria bau takda. hahah :p