Tuesday, 20 November 2012

Boikot Israel

Assalamualaikum pembuka bicara..

Dah beberapa hari mood aku tak berapa nak comey. Mungkin dicurik oleh sambadi yang namanya Mahmud usik mak aku (mentang-mentanglah baru kenal insan bernama Mahmud). Mungkin juga simptom-simptom PMS teka adik lelaki aku (mentang-mentanglah hang student medic). Dan mungkin jugak sembahyang tak khusyuk kata adik lelaki aku yang bongsu (amboih, kata-kata sorang budak skolah agama). Ekceli, mood xcomey sebab berukband mengada-ngada. Ni yang rasa macam nak tukar ke broadband baru.

Haha..tak kisahlah apa alasannya. Yang penting semua tu dah berlalu. Mood aku hari ni....


Senyum sokmo!!!



Jom kita bantu saudara Islam kita yang sedang dalam kesusahan dengan memboikot barangan yang menjadi sumber pendapatan kepada Israel.





**babai**





sudah baca?? komen sket leh?? tengs

13 comments:

hananhadila said...

tengok citer hagemaru mesti hepi nanti ^^ nice sharing gamba gamba tuu , nape kfc x tersenarai ??

Masmira Masri said...

dlm byk2 brand ni yg slalu guna n beli mcd n bedak baby tuh...huiii kena tukaq laaa lepas ni....

jom singgah n follow
http://myaleo.blogspot.com/2012/11/pantasnya-ia-berlalu.html

Nasir Bravo said...

jom boikot ,,biarpun boikot bermusim,,kita tnjuk kan kuasa pengguna ditgn kita,,n tanda smpati kita kepada sedara seislam kita..

need yr support
iPhone 5 Gadget Impian

PaPa Blogger said...

dah follow... http://azmengs.blogspot.com/2012/11/mayat-pon-di-rogol-giler-punya-orang.html

baca entry terbaru sya.. terima kasih...

sukakartun said...

@hananhadila
ada byk lg produk yg sepatutnya diboikot..try gugel

sukakartun said...

@Masmira Masri
teringin nak makan mcd..tp xdapat sbb lebih sayangkan umat Islam

sukakartun said...
This comment has been removed by the author.
sukakartun said...

@Nasir Bravo
betoi3

sukakartun said...

@PaPa Blogger
otw

SuDu Biru said...

i sokong dan follow u.. follow me back ya:) thanks http://yieweezer5915.blogspot.com/

Syazana Zainn said...

kite boikot yg kecil kecil2 dulu

eg: mekdi, kalo teringin nak makan beger lain
kalau teringin nak minum kopi setabak tu bleh je bancuh sendiri kopi kapal api.

:)

lepas ni dah mampu boikot, insyaallah kite bleh boikot yg lg besar :D

Nurul Aini said...

kita cuba lumpuhkan ekonomi mereka..buat sikit-sikit, lama-lama pasti berhasil.

singgah sini balik..done follow juga..selamat berkenalan. ^__^

Nieyxzha Hassan said...

Betul tu..boikot!

*comel kartun ^^