Thursday 8 November 2012

Loyar Buruk

Assalamualaikum pembuka bicara..

Kelmarin, sementara dok tunggu Running Man ep 118 habis donlod, aku berblogwalk sorang diri. Tetiba tanpa disedari, aku singgah di blog MYRA AZRAFF dan menggodek entri beliau bertajuk 20 Koleksi soalan-soalan sengal. Entri tu buat aku teringat beberapa loyar buruk yang mak aku selalu buat untuk usik aku. Tengs to MYRA AZRAFF.


Enjoy!!!

Situasi: Aku baru balik dari asrama then nampak mak tengah lunch sorang-sorang kat dapoq..
 

**************

Situasi: Masa kat U, tetiba rindu mak. Cari nombor fon rumah kemdian trus kol.


**************

Situasi: Masih lagi kat U. Tengah bosan2 study, tiba2 hati tergerak nak sms mak.


**************
Situasi: Mintak pendapat mak untuk tolong selesaikan masalah.


**************
Situasi: Decide sapa yang drive untuk pi shopping.



Hmm tu baru sikit. Ekceli ada banyak g loyar buruk yang mak aku penah buat. Kadang-kadang geram, kadang-kadang lucu jugak. Hehe. Bila tanya mak kenapa dia suka buat loyar buruk @ lawak bodo, dia cakap saja nak kasi diri sendiri n orang sekeliling senyum. FYI, umur kita akan bertambah 3 hari setiap kali kita senyum, kata my mom. Hehe

Apa2pon, aku sayang mak aku. Ampa??

ps: Dah tengok Running Man ep 118 sama2 ngan mak. Haha lucu tengok muka mak yang siyes plus seram sejuk tgk geng2 Running Man kena ligan ngan Ahjussi Choi Min Soo. Ngeh3

**babai**





sudah baca?? komen sket leh?? tengs

32 comments:

Unknown said...

hahaha kirim salam kat mak

Ku Azhar said...

hahaha xtahan..... :P org mana nie... :p

nurhuda said...

hahaha ! mak yang sangat spotim , btw , comel lah lukisan tu , cutee jee ;)

Anonymous said...

hahhahahaha. aduyai. sporting giler mak. mak umur brape? orang mane yang tak menahan tu. hahahahha.

Unknown said...

singgah sini..
nice blog + ceria.
ok ape layan kartun.
boleh buat kita senyum sokmo!!

Unknown said...

@Ammelia Yusoff
InsyaAllah..hehe

Unknown said...

@Ku Azhar
tahan2..hehe orang Kedah, negeri Jelapang Padi

Unknown said...

@hananhadila
time kasih atas pujian

Unknown said...

@missazieni
hehe mak saya umo 55 tp awet muda. rahsianya senyum sokmo..

Unknown said...

@iTU AKHiL
betoi2..sangat setuju

P.A. said...

kdg2 ada gak terkena dgn mak macam2 tue...emmm pttla loghat utagha.. berjiranlah kita...btw...kak as dr perlis...Ngr. atas kayangan(^;^)

Amalia said...

hahaha ayah saya yang macam tuh :D terbalik pula. tapi kadang-kadang tak puas hatilah tapi kadang-kadang kelakar :D

Nur Afrina said...

hehe~lawak2.mak kita pon macam tu juga kadang2.ayah pon sama.huhu sakit perut sebab gelak dibuatnya~hehe

Unknown said...

@Cik P.A.
owh perlis!!!dekatlah ngan saya..bolehlah jumpa..ngeh3

Unknown said...

@Amalia
hehe dulu abah saya pon gitu jugak. lepas sakit terus senyap..

Unknown said...

@Nur Afrina
best2..

Kak iman said...

tinggalkan jejak kat sini
seyes mak iman pon cm2 tapi bukan slalu cz mak iman jenis yg straight

kak tie said...

kahkahkah...lawak punya mak

Fatindn_ said...

comel je mak .. hehe :D

ibnuismaini said...

bestlah dpt mak sporting. hepi.

Unknown said...

mak ke? m...mesti best sporting....

Unknown said...

mak yg sporting!! hhehe

Unknown said...

ahaha..sempoi~
mam husna pon kdg2 ada jugak loyar buruk dya..kami adikbradik kdg naik geram..=D

Unknown said...

@Ismi Iman
kadang-kadang mak saya pon straight jugak..hehe biasalah tu

Unknown said...

@Cik Tie@Akak
hehe time kasih

Unknown said...

@ciksengeh :D
sangat comel

Unknown said...

@Ibnuismaini Ismail
best3

Unknown said...

@Fendy
ye mak saya..best3

Unknown said...

@zila manaf
hehe

Unknown said...

@fatin amalina husna
mak saya cuma berloyar buruk dengan saya ja sbb saya sorang ja yg lurus bendul dalam umah..adik2 yg len tak kena sbb dorang yg kenakan mak..ngeh3

derrick229 said...

haha..memang kelakar!

Unknown said...

@Ameer Hamzah
hehe tengs