Tuesday, 11 December 2012

Menu tab bertukar wajah lagi

Assalamualaikum pembuka bicara..

Tak tau pasaipa sejak akhir-akhir ni suka sangat dok buat macam-macam kat belog kartun neh. Ubah tang sana, ubah tang sini. Kononnya nak bagi lawa. Lawa ker?? Haha. Kadang-kadang diri sendiri aja yang tengok lawa, tapi orang lain tengok pening kepala aja. Takpalah sekadar suka-suka. Nanti kalau ramai yang kondem aku buanglah. Ngeh3.


Nak tau tak natang pa yang baru kat blog aku neh??

Hmm nothing important. Cuma menu tab baru aja.

Dulu munya macam ni. Kaku keras aja.

La ni dah lembut sket dah. Bila tikuih sentuh boleh main peek a boo dah. Tak caya try geletek natang menu tab kat atas nun. Huihuihui...Hmm jeles dak?? Nak tau cena nak buat?? 20 sen!!! hehe just kidding..

Wokehlah selesai sudah bab cewi mencewi, la ni cek nak pi tidoq. 

**babai**



sudah baca?? komen sket leh?? tengs

12 comments:

★ ɥɹɐן ɐʎɐʎ said...

Comel Sgt !!

Nak yang awesome , MELETOPS , WOW ,
http://yayalarhsecret.blogspot.com/p/awesome-ga-in-blog.html .

Buat blog btambah comel ?
http://yayalarhsecret.blogspot.com/p/tutorial_5790.html

Ingin direview ?
http://yayalarhsecret.blogspot.com/p/review-blog.html

P.A. said...

comel...comelll..comelllllll:)

Alynn Nyzaa said...

comel...sy tag akk..:)
http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/12/first-giveaway-by-skycontactlens.html

harap sudi join~~

dean said...

Tomey nyer... Uhuk uhuk :)

Fendy said...

not bad...menarik lain dari yang lain...

sukakartun duatiga said...

@★ ɥɹɐן ɐʎɐʎ
time kasih

sukakartun duatiga said...

@P.A.
tengs kak as

sukakartun duatiga said...

@Alynn Nyzaa
arigato

sukakartun duatiga said...

@dean
tengs ehek ehek

sukakartun duatiga said...

@Fendy
ye ke?? hehe tq

MaMa Rey said...

cantik..pandai buat..

sukakartun duatiga said...

@MaMa Rey
time kasih