Monday 3 December 2012

Feedback pendapat!!

Assalamualaikum pembuka bicara..

Kelmarin aku ada mintak sikit pendapat drpd para blogger tentang satu kemusykilan. Bagi yang tak tau menau, sukacita dimaklumkan bahawa anda perlu rujuk sini. Time kasih kepada blogger-blogger yang sanggup membuang masa menjawab kemusykilan aku dengan seikhlas hati. Insya Allah, janji aku untuk mengkasikan seulas doodle kepada sesiapa yang kasi pendapat akan dilunaskan tak lama lagi. Harap dapat menunggu dengan penuh kesabaran kerana sesungguhnya sabar itu separuh daripada iman. Cewah!!


Wokeh, biaqlah aku berterus-terang tujuan sebenaq aku menyusahkan ampa semua dengan mintak pendapat bagai..Ekceli, sebelum ni aku salah sorang drpd mangkuk ayun yang selalu taruk link iklan kat kotak jerit orang secara haram. Siyesly memang masyuk bila buat macam tu. Lebih masyuk berbanding kita mintak tolong orang klikkan. Semua tu aku belajaq drpd orang-orang yang lebih terdahulu dr aku. Bila ramai sangat yang buat macam tu, so aku pon dengan bangganya turut join buat macam tu. Dah ramai orang buat ofkoslah aku ingat benda alah tu orait. Tapi, aku mula rasa tak sedap hati nak buat macam tu lepas terbaca 1 warning kat kotak jerit beberapa blogger yang cakap "aku tak halalkan kalau korang post iklan kat sini" aaa lebih kurang macam tu lah. 


So itu pasallah aku mintak pendapat ampa semua. Nak juga tau majoriti suka atau tak ngan situasi gitu. Alahai..berdasarkan pendapat2 yang dikasi, kesimpulannya majoriti blogger benci ngan benda alah tu. Wokehla sebagai orang Islam, aku mengharapkan rezeki yang halal. Makanya, secara rasmi aku berjanji takkan post link secara haram kat kotak jerit orang. Lepas ni aku post secara halal ek yakni mintak tolong secara baik2..Hehe. Tak pon bila aku singgah kat mana-mana blog, aku klik nuff @ heartbeat @ lain-lain iklan then mintak tolong depa klik link iklan aku plak. Orait dak gitu?? Ngeh3...

ps: Wokeh perlu buat doodle utk 16 orang. So sory to sapa2 yang komen kat entri dulu selepas ni. Sudah tak mapu nak kasi doodle. Fuh!!


**babai**



sudah baca?? komen sket leh?? tengs

4 comments:

CD said...

oooo... patut la.. xpe3... kalo dah insaf tu, bagus la... hehehe...

Rabbani al-Wafi said...

ha2, patut la nak tebus kenakalan dulu ngn doodle sbg ganti pun. ha3

pd sy perkara cm2 cuma nakal je, bkn jenayah smpai nk diharamkan.

nanti buat doodle tu ye, nk letak kat blog > author. 3ma kasih. :-)

Unknown said...

@Nurul Farahizzati
ngeh3..pengakuan jujur

Unknown said...

@Rabbani al-Wafi
hehe skali skala