Sunday 14 October 2012

Aku budak baru belajar

Assalamualaikum pembuka bicara...

Masuk hari ni baru 2 hari blog sukakartun dilahirkan. Aku sendiri pon tak tau pasaipa aku buat blog ni. Maybe sebab tengok ramai orang dah pakat buat blog kot. Macam best plak. Hehe sebab tu aku try. Lagi 1 sebab saja nak try benda baru. Manalah tau kot kot boleh share sesuatu yang best ngan readers. I hope so.



Oleh sebab aku ni baru sangat dalam dunia ni, so aku telah berjalan-jalan ke blog orang lain untuk mencari bekalan ilmu. Macam-macam tips aku baca untuk promote blog. Tapi masih tak sempat untuk praktikkan ilmu tu. Ramai blogger kata perkara asas yang perlu dibagi perhatian kalau nak tarik orang singgah kat blog kita, kita mesti pastikan blog kita kemas, tak berat, menarik, dan entri tak terlalu panjang. Wokeh sematkan dalam minda!!!!



InsyaAllah aku akan cuba praktikkan segala tips. So as orang baru, aku harap sangat orang-orang lama yang lebih berpengalaman dari aku sudi bagi tunjuk ajar. Please awak awak semua (merayu).






sudah baca?? komen sket leh?? tengs

5 comments:

P.A. said...

adik blh aje tgk kat blog akak yg ada link tutorial terhangat...Insyaallah sama2 kita mempercantikkan blog ye...Wlcome to the blogger...:)

Unknown said...

@Seroja Tiara
tq akak seroja. InsyaAllah saya akan cuba tutor yang akan buat..

Crack said...

^_^ blog aku tuh dah dua minggu lebih, aku still taktau apakebenda mengarut aku letak dalam tuh...so jangan risau..

Puan Siti said...

masih bru dh top, rajin2 BW yer..selamat berblog...

coretan jiwa said...

dah cantik dah pun... ajar2 akak sama na..