Monday, 15 October 2012

Mak aku dan Running Man

Assalamualaikum pembuka bicara...

Kartun untuk hari ni ada kaitan sikit dengan Running Man. Sapa kat sini tak tau apa tu Running Man???Haha tipulah kalau ampa cakap tak penah tengok..
Untuk pengetahuan semua, aku ni peminat tegar Running Man. Tak penah miss walau satu episode pon.. Haha. Saja tengok sekadar hiburan masa lapang.













Mutiara kata:
Berhibur tiada salahnya kerana hiburan itu indah, Hanya apabila salah memilihnya membuat kita jadi bersalah.

ps: Agak-agak ampa Running Man tu hiburan yang salah atau tak?? Hmm bagi aku, ia bergantung pada seseorang individu itu sendiri. Kalau asyik dok mengadap benda alah tu 24 jam sampai keja len tak menjadi tu kira macam hiburan yang salahlah tu. Hehe.


Jom ramai-ramai pakat tengok Running Man.


**babai**







sudah baca?? komen sket leh?? tengs

13 comments:

Crack said...

Pergh..ini sudah stylo...mak dia sempoi la tuh

sukakartun said...

@Crack
hehe biasalah. mak saya minat drama korea jugak. saya ja yang tak bpa minat

deqjamucuxx said...

dasyat mak dia :)

btw, kem salam mak

sukakartun said...

@deqjamucuxx
mak saya memang sempoi..Insya Allah

fyna said...

weeeee..fyna pun suke tgk RM gak. suke jongkok a.k.a sparta. hehehe..
nih ngah tunggu ep 115 lak..

hainom OKje said...

Yang mana satu ek Running man ni...

leakedknowledge said...

yup...ak ske runningman juga :)

ske HAHA dgn Jae Suk..diaorg mmg daebak!!

Cik Siti said...

sempoi lah...:P

dya bunga said...

haha..dya xpernah tgk..

Budak Nakal^ ^ said...

kretif betul^^

Cik Nur said...

sekali mak pun dah melekat dekat running man..

percaya tak, cik nur xpernah tgk running man..kikikiki

Pykaa Pdott said...

amboih mak lepa pon suka tgk Running Man jgk . hehe . terbaik laa .

Cik Yaya said...

xpenah tgok..penh dengaq ja..
heeee
kiter kurang tgok tb laa...o9 je bnyk..haha ;p