Tuesday, 23 October 2012

Senyum vs Kentut. Mana lagi power??

Assalamualaikum pembuka bicara..

Cuti daripada menulis blog untuk beberapa hari sebab jaga ayah di hospital. Sekarang ayah dah discharge, makanya aku pon habis cuti..

Teringat satu cerita yang pernah diceritakan oleh kawan aku pasal Senyum vs Kentut. Tergerak hati untuk menjadikan cerita tu sebagai entri kali ni. Harap terhibur. Yang baik jadikan teladan, yang buruk jadikan sempadan.


























Selain daripada dapat pahala, senyum jugak mendatangkan banyak faedah lain..



Kesimpulan:

Senyum selalu tak kira di mana ada berada, dengan siapa ada jumpa, dan bagaimana keadaan anda. Tapi jangan senyum sampai langsung tak benti, nanti orang panggil gila pulak!!!

Senyum, tak perlu kata apa-apa!!


**babai**





sudah baca?? komen sket leh?? tengs

16 comments:

D i n said...

sedekah paling mudah :)

Seroja Tiara said...

hahaha bgusla penceramah ni..(kebetulan nama Linda = dgn sis...hehehe:)

MéuzAngelo™ XXIII said...

sape2 yg jadi cikgu kene terai ni.. haha [link blog saya]

Nasir Bravo said...

kentut seindah suria..wakakaka...lawak betui habaq hang

Hidayah said...

haha..

ok..senyum..
:)

(mekacih sudi singgah blog akak..
kunjungan anda sgt dihargai)

:)
senyum lagi nih..

cik ubi said...

menarik. hehe. http://scarycikby.blogspot.com

imie fatiema™ said...

ngeh ngeh..kamu berjaya buatku tersenyum bila baca entry ini..senyum je tapi tak terkentut.. heee

Nurul Farahizzati said...

nice! btol3.. jumpa orang tu senyum la.. kalo ngah sorg2 duk tersengih, angau namanya.. hahaha..

luqman zakaria said...

sy kalau jumpe orang senyum jgk..tapi kadang2 tuh senyum tp x ikhlas..boleh ke cmtuh?

CekbOlat-bOlat said...

akhirnya tersenyum baca . hewhew

Dayah Danisha said...

Terbaekk la (Y)

teratai said...

:)

NurFadhilah said...

hehe, bace je pun bole senyum ^^

cerita best said...

mmg terbaik

Kara =) said...

hahaha! kelaka betol!!!!

iTU AKHiL said...

hahahah menarik entri ni..
lucu..apapun cntik karikatur.