Friday, 19 April 2013

Aku dah jadi cikgu weh!!!

Assalamualaikum pembuka bicara...

Wow dah bulan 4 upanya. Lama jugaklah aku tak merapukan diri kat sni. Tersangatlah bizi lepas dapat tawaran interim kat SMK Kuala Ketil. Malas nak hapdet pon ada jugak. Alhamdulillah sangat best interim kat situ walaupun 1st tyme kena ngajaq kat sekolah menengah n baru sebulan kat sana. Hope dapat terus posting situ. Ngeh3..



Banyak pengalaman best yang aku dapat sepanjang interim ni. Banyaknya pengalaman lucu. Nanti bila ada kelapangan aku cita ek. Untuk hari ni aku tamau beletiaq panjang. Cukup sekadar buat comeback. Haha

*babai*





sudah baca?? komen sket leh?? tengs

6 comments:

Anonymous said...

update jugak akhirnye

sukakartun duatiga said...

@Anonymous
malas nak menupdetlah cik anon..haha

Anonymous said...

dah jadi cikgu x boleh malas2 lagi

MaMa Rey said...

lama tak masuk sini..apa kabar sukaartun..:)

wah jadi cikgu rupanya..pernah jg try nak jd cikgu tp tak d terima..jd cikgu d rumah je lah hehe

itu Akhil said...

selamat hari guru,,,cikgu!

P.A. said...

tahniahhhhh...kak as tmpg gumbira :)